تتو در اصفهان

معرفی تتو کار در اصفهان و تاتو اصفهان

تتو در اصفهان

معرفی تتو کار در اصفهان و تاتو اصفهان

لیفت ابرو چیست؟

بررسی مزیت های لیفت مستقیم ابرو

ابرو یکی از اجزای صورت است که نقش زیادی در زیبایی چهره یک فرد دارد؛ اما با گذشت زمان، پلک ها دچار افتادگی شده، روی پیشانی چین و چروک ایجاد می شود و ابروها ظاهری افتاده پیدا می کنند.

افتادگی ابروها باعث می شود که چهره فرد پیر، غمگین و خسته به نظر برسد. یکی از روش هایی که می تواند با اصلاح فرم ابرو، زیبایی و جوانی چهره فرد را باز گرداند، لیفت ابرو است. این روش باعث ایجاد پوستی صاف و ابروهایی به سمت بالا می شود.

برای اینکه بیشتر با این روش زیباسازی آشنا شوید، توصیه می کنیم که این مقاله را حتما تا به آخر بخوانید.

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو یک روش زیبایی است. این روش برای بالا بردن ابروها و کشیدگی پوست صورت در این ناحیه به کار می رود. همان طور که می دانید، با افزایش سن پوست شل شده و حالت افتاده پیدا می کند. با افتادگی پوست، صورت خسته به نظر می رسد؛ بنابراین انجام لیفت ابرو می تواند جوانی پوست را دوباره بازگرداند و فرد چهره شادابی داشته باشد.

دلایل انجام لیفت ابرو چیست؟

انواع لیفت ابرو کدامند؟

لیفت ابرو به روش های مختلفی انجام می شود. گرچه در گذشته این روش زیبایی تنها با عمل جراحی قابل انجام بود؛ اما امروزه روش های بدون جراحی لیفت ابرو وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند.

بنابراین انواع لیفت ابرو عبارتند از:

لیفت ابرو با نخ

این روش لیفت ابرو، روشی با حداقل عوارض است که باعث سفت شدن و از بین رفتن چروک ها می شود. در این روش لیفت ابرو از نخ پلی دیوکسانون که قابل جذب است، استفاده می شود.

روش انجام این عمل به این صورت است که پزشک با استفاده از نخ، پوست را در نواحی مشخصی بالا می کشد. نخ PDOباعث افزایش کلاژن پوست، الاستین و اسید هیالورونیک شده و پوست را زیبا، صاف و طبیعی نشان می دهد.

نخ پلی دیوکسانون PDO یک نوع قند پیچیده ایت که کاملا غیر آلرژیک و غیر آنتی ژنیک است. این نخ قابل تجزیه بوده و بعد از مدتی در بدن جذب خواهد شد.

لیفت ابرو با بوتاکس

بوتاکس سم بوتولینوم نوع A است. تزریق این سم، سیستم عصبی را تحریک می کند. زمانی که بوتاکس برای لیفت ابرو به کار می رود، عصب ناحیه ابرو فلج شده و ابرو چند میلی متر بالا می رود. خطوط ریز و چین و چروک های اطراف ابرو و پیشانی صاف شده و پوست جوانی خود را باز می یابد.

نتیجه این نوع لیفت ابرو به سرعت قابل مشاهده است؛ اما این روش باید هر 4 الی 6 ماه تکرار شود.

لیفت ابرو با لیزر درمانی

در این روش لیفت ابرو، با تحریک و انقباض کلاژن اطراف ابرو این ناحیه سفت می شود. تحریک پوست با استفاده از نور مادون قرمز انجام شده و سلول های پوستی جدید جایگزین سلول های قدیمی می شوند.

لیفت ابرو با لیزر یک روش بدون درد بوده و دوره نقاهتی ندارد. در واقع فرد می تواند بعد از عمل به فعالیت های روزمره خود بپردازد.

ماندگاری لیفت ابرو چقدر است؟

لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی

در این نوع لیفت ابرو، جراح پندین برش کوچک در ناحیه رویش مو ایجاد می کند. بعد از این کار، یک لوله باریک و بلند را که در انتهای آن یک دوربین کوچک (آندوسکوپ) قرار دارد، وارد پوست می کند. جراح از طریق این لوله و با استفاده از نور، عضلات و بافت های زیر پوست را مشاهده می کند.

ابزار جراحی از یک برش دیگر وارد پوست شده و بافت پیشانی را بلند می کند؛ سپس با بخیه و یا پیچ های مخصوص، بافت پیشانی در جای مناسب خود قرار می گیرد و بعد برش ها بخیه زده می شوند.

لیفت ابرو از خط رویش مو

یکی از روش های لیفت ابرو با جراحی، ایجاد بخیه در محل رویش مو است. در این روش جراح در محل رویش مو برشی ایجاد کرده و پوست پیشانی را می کشد و اضافی آن را در قسمت رویش مو حذف کرده و بخیه می زند.

لیفت ابرو با تزریق ژل

در این روش لیفت ابرو از فیلر ژل استفاده می کنند. برخی از ژل ها، بر پایه اسید هیالورونیک هستند که در بدن به صورت طبیعی وجود دارد. این تزریق کامل ایمن  و با بدن سازگار است. تزریق ژل به ناحیه ابرو چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد و باعث می شود تا چین و چروک های این ناحیه رفع شوند.

نتیجه این تزریق به سرعت قابل مشاهده است و عوارض چندانی ندارد. این روش نیز ماندگاری دائمی ندارد و فرد باید بعد از مدتی این تزریق را مجددا تکرار کند.

لیفت آندسکوپی ابرو چگونه انجام می شود؟

لیفت ابرو با اولتراپی (هایفوتراپی)

یکی دیگر از انواع بدون جراحی لیفت ابرو، روش اولتراپی است. این روش برای سفت کردن پوست استفاده می شود. در این روش از یک انرژی به نام اولتراسوند استفاده می کنند که باعث کلاژن سازی و سفت شدن پوست می شود.

این روش لیفت ابرو بین 1 الی 2 ساعت زمان برده و ماندگاری طولانی تری نسبت به بوتاکس و تزریق ژل دارد.

در این روش، بافت های عمیق پوست تحریک می شوند و تولید کلاژن افزایش می یابد. بهبود کامل و ایجاد کشش پوست بعد از چند روز ایجاد می شود.

پلاسما غنی از پلاکت (PRP)

یکی دیگر از روش های تزریقی، روش PRP است که از PRP خون خود فرد استفاده می شود. روش انجام این کار به این صورت است که ابتدا نمونه خون فرد را در دستگاه سانتریفیوژ قرار می دهند و بعد تزریق به ناحیه ابرو انجام می شود.

این روش معمولا در کنار روش هایی مانند لیزردرمانی، بوتاکس و… استفاده می شود.

لیفت ابرو و پیشانی کرنال

این روش لیفت ابرو با جراحی انجام می شود. در این روش یک برش در داخل موها ایجاد می کنند و پوست را کشیده و بعد از حذف اضافه آن، پوست را در محل برش بخیه می زنند.

لیف ابرو و پیشانی با برش موقت

این روش معمولا با جراحی پلک به صورت همزمان انجام می شود. در این روش بافت پیشانی و ابرو از محل برش های ایجاد شده، بلند شده و جابجا می شوند. سپس از طریق برشی که برای جراحی پلک وجود دارد، پوست ناحیه بین ابروها برداشته می شود و خطوط اخم از بین می رود. در بهترین کلینیک عمل زیبایی تهران کلیه خدمات لبفت ابرو با قیمت مناسب ارائه میشود

لیفت آندوسکوپی ابرو برای چه کسانی مناسب نیست؟

لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت ابرو برای کسانی مناسب است که:

  • از نظر جسمی و روحی سلامتی کافی برای انجام این عمل را دارند.
  • افرادی که سیگار نمی کشند.
  • از انجام این عمل زیبایی انتظارات واقع بینانه دارند.

انجام لیفت ابرو با عمل جراحی به چه صورت است؟

در لیفت ابرو با عمل جراحی، پزشک برشی را در خط مو ایجاد می کند؛ سپس با تغییر شکل در بافت‌ها، بخش‌هایی از ماهیچه و پوست را که باعث ایجاد چین و چروک شده، از بین می برد. سپس محل برش را بخیه می زند. این عمل مثل عمل  زیبایی  بینی تحت بیهوشی انجام می شود و فرد هیچ دردی را در حین عمل احساس نخواهد کرد.

مزایای لیفت ابرو با جراحی کدامند؟

این عمل زیبایی مزایای متعددی دارد که از همه مهم تر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این لیفت علاوه بر ناحیه پیشانی، صورت را نیز جوان تر می کند.
  • ابروها بالا رفته و باعث می شوند که فرد چهره جوان تر و زیباتری داشته باشد.
  • باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود.

عوارض لیفت ابرو با روش جراحی کدامند؟

این عمل زیبایی نیز مانند هر عمل دیگری خطرات و عوارض خاص خود را دارد. از جمله عوارض احتمالی این عمل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جای زخم
  • بروز عفونت
  • مشکل در حرکت ابروها
  • خارش شدید در پوست سر
  • حساسیت به داروی بیهوشی
  • خونریزی

و…

چگونگی افزایش ماندگاری لیفت ابرو با نخ

مراقبت های قبل از لیفت ابرو

افرادی که می خواهند لیفت ابرو انجام دهند، باید یک پزشک مجرب انتخاب کرده و قبل از عمل با او درباره بیماری ها، حساسیت ها، داروهای مصرفی و همچنین انتظارات خود صحبت کنند.

پزشک با توجه به شرایط فرد یکی از روش های لیفت ابرو را انتخاب خواهد کرد. این عمل زیبایی دوره نقاهت چندانی ندارد؛ اما فرد باید قبل از انجام عمل به موارد زیر توجه داشته باشد.

  • سیگار، الکل، داروهای ضد التهاب، ویتامین E و هر ماده غذایی که باعث رقیق شدن خون می شود، از چند روز قبل از عمل باید کنار گذاشته شوند.
  • فرد نباید انتظارات غیر واقع بینانه داشته باشد.
  • فرد باید شب قبل دوش گرفته و به خوبی استراحت کند.

مراقبت های بعد از عمل لیفت ابرو کدامند؟

افرادی که عمل لیفت ابرو انجام می دهند، باید بعد از عمل به موارد زیر توجه داشته باشند:

  • فرد بعد از عمل تا بهبودی کامل، نباید سیگار، قلیان، الکل و… مصرف کند.
  • مصرف نمک تا بهبودی کامل ممنوع است.
  • در صورت وجود تورم و کبودی باید از کمپرس یخ استفاده کرد.
  • در صورت وجود درد، باید داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک به درستی مصرف شوند.
  • در هنگام استراحت سر باید بالاتر از بدن قرار بگیرد.
  • داروها و پمادهایی که پزشک تجویز کرده باید استفاده شوند.

عمل لیفت ابرو یکی از روش های زیبایی و جوانسازی صورت است که باعث می شود فرد جوانی چهره خود را بازیافته و احساس شادی و جوانی کند. این عمل به روش های مختلف انجام می شود که برخی از آنها با عمل جراحی و برخی دیگر بدون عمل جراحی، قابل انجام هستند.

این روش زیبایی در هر شکلی که انجام شود، روشی ایمن و کم تهاجم است. عوارض چندانی ندارد و دوره نقاهتی چندانی نیز نخواهد داشت. در صورتی که می خواهید با سایر عمل های زیبایی صورت آشنا شوید، به سایر مقالات ما در سایت  کلینیک حیات  سر بزنید.

در این کلینیک عمل لیپوماتیک نیزتوسط بهترین جراح پیکرتراشی در تهران انجام میشود. چربی هایی که توسط جراح لیپوماتیک از بدن استخراج شده می توانند تصفیه شده و به قسمت های دیگر بدن و صورت تزریق شوند؛ یعنی در صورت نیاز می توان با یک تیر دو نشان زد و علاوه بر پیکرتراشی، قسمت هایی از صورت و بدن را که تکیده و بی روح شده اند، جوانسازی کرد.

https://parsian-beauty.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.