تتو در اصفهان

معرفی تتو کار در اصفهان و تاتو اصفهان

تتو در اصفهان

معرفی تتو کار در اصفهان و تاتو اصفهان

آمبره مو اصفهان

 آمبره مو در اصفهان

سالن زیبایی  دلسا فنایی  بهترین آرایشگاه اصفهان برای هایلایت و آمبره مو، یک آرایشگاه خوب برای دکلره مو و آمبره مو در اصفهان
بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در اصفهان، همچنین سالن تخصصی کراتین مو و احیای موهای آسیب دیده
 زیبایی و سلامتی را به موهای شما باز میگرداینم

مشاوره و رزرو نوبت:
09138644210

داشتن موهای خوش رنگ و خوش حالت تاثیر به سزایی در زیبایی و جذابیت چهره افراد دارد. موهای بد رنگ و بد حالت چهره فرد را خسته و سن او را بیشتر نشان می دهد در حالی که داشتن موهای خوش رنگ و براق می تواند چهره فرد را بسیار شاداب تر و زیبا تر و جوان تر نشان دهد.
استفاده از رنگ موهای نامناسب و دکلره کردن توسط افراد غیر حرفه ای نه تنها زیبایی چهره فرد را از او میگیرد بلکه باعث آسیب جدی به ریشه و ساقه موها شده و سلامت موها را نیز به خطر می اندازد.
تکنیک های جدید و متفاوتی برای رنگ کردن موها در سالن های زیبایی حرفه ای رنگ و لایت وجود دارد که در این مقاله چند شیوه از جدیدیترین تکنیک های رنگ و لایت را برای شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ کردن مو به شیوه آمبره چیست؟  
آمبره یکی تکنیک های جدید  و مدرن رنگ مو است که به اندازه شینیون مو مهم است. که در قسمت های ساقه و پایین مو , رنگ روشن و در قسمت بالا و به سمت ریشه مو , رنگ تیره زده می شود. به طور کلی در آمبره , مو حالت دو رنگ داشته قسمت ریشه موها به رنگ طبیعی مو بوده و یا رنگ تیره تری دارد و قسمت پایین موها به رنگ روشن و بلوند می شود.
آمبره مو تکنیکی بسیار زیبایی می باشد که علاوه بر زیبا تر جلوه دادن لایت روی موها از آسیب های جدی دکلره به ریشه موها جلوگیری کرده و تنها قسمت ساقه و پایین موها بی رنگ و یا دکلره می شود . در ضمن اینکه  آمبره چشم نواز تر و جدید تر از رنگ موهای قدیمی و یکنواخت است به سلامت موها و پوست سر شما کمک می کند.
رنگ کردن مو به شیوه سامبره چیست؟
در تکنیک آمبره مو تقریبا دو رنگ خواهد بود قسمت ریشه ها تیره و قسمت ساقه ها رنگ روشن و یا بلوند می شود. ولی در سامبره از بیش از دو رنگ استفاده می شود به این صورت که قسمت ریشه موها به رنگ طبیعی یا خیلی تیره و پس از آن اندک اندک هرچه به قسمت پایین موها می آید رنگ موها روشن تر می شود.
در این تکنیک شما باید از چند رنگ مو استفاده کنید و هایلایت مو از تیره تیره به سمت روشن روشن در قسمت پایین مو خواهید داشت. البته بر عکس این روش هم صدق می کند که قسمت ریشه ها روشن باشد و قسمت پایین موها به رنگ تیره که این روش کم تر معمول بوده و معمولا ریشه موها رنگ طبیعی داشته و هرچه به ساقه مو و پایین موها نزدیک تر می شود مو رنگ روشن تری خواهد داشت.
تکنیک های فوق هر دو شکیل بوده و با توجه به نظر و سلیقه افراد و نوع و حالت چهره افراد می توانند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.


نمونه کار آمبره مو در سالن زیبایی شهلا سلیمانی

آمبره مو در اصفهان

آمبره مو در اصفهان

 

آمبره مو در اصفهان



کراتینه مو  و احیا همراه با لایت مو

زیباترین مدل های کپ و کوتاهی مو را با ما میتوانید تجربه کنید

برای اطلاع از قیمت آمبره مو در اصفهان با شماره

تلفن: 09138644210

تماس بگیرید